Totti Karpela: Kuormittavista asiakastilanteista palautuminen (Striimi)

Maanantaina 20.3.2023 klo 9.00 - 12.00, Striimi

Pandemian sävyttämät haastavat vuodet ja jatkuvassa murroksessa oleva maailma on valitettavasti tuonut esille selkeän muutoksen asiakkaiden käytökseen; vähemmän kiitosta ja enemmän kiukuttelua.

Ainoat kärsijät eivät ole vain asiakkaan roolissa, vaan asiakasrajapinnassa työskentelevät ammattilaiset ovat joutuneet muutostilanteiden myötä toteamaan, että omat energiat haastavien asiakkaiden kohtaamiseen voivat nyt olla vähissä.

Tässä koulutuksessa saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten palautua kuormittavista asiakastilanteista.

Ohjelma:

  • Enanderin kriisien nelikenttä
  • Nopeat toimenpiteet rasittavan tai turhauttavan asiakaskohtaamisen jälkeen
  • Henkinen huolto työpäivän päätteeksi
  • Työuupumuksen, stressin ja kriisin määritelmät
  • Mikä aiheuttaa äkillisen kriisin tai trauman?
  • Kubler-Rossin traumakäyrä
  • Vertaistuen merkitys, varsinkin kun kollegat saattavat edelleenkin olla vain Teamsin päässä
  • Miten työyhteisö käsittelee traumaattisia tilanteita
  • Työpaikan ehkäisevät toimenpiteet
  • Toimintamalleja työpaikalla erilaisiin palautumistilanteisiin
  • Hyödylliset vai haitalliset stressinhallintakeinot
  • Mistä apua?


Asiantuntijana pääkouluttaja Totti Karpela, Mielenrauha Oy​​​​​​​
Jäsenhinta 450 euroa (+ alv), normaalihinta 600 euroa (+ alv)

Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.