Palvelumuotoilun perusteet haltuun (Striimi)
Keskiviikkona 10.03.2021, klo 09.00 - 16.00, Striimi
Opi hyödyntämään palvelumuotoilua omien palveluidesi kehittämisessä ja parantamisessa! Koulutuksen jälkeen tiedät, mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan, millainen on palvelumuotoiluprosessi ja mitkä ovat asiakaslähtöisen kehittämisen periaatteet. Samalla perehdyt myös palvelumuotoilun keskeisimpiin menetelmiin ja työkaluihin sekä ymmärrät, kuinka palvelumuotoilua voi hyödyntää omassa organisaatiossa.
Koulutus sopii palvelumuotoilusta ja asiakaslähtöisestä kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille toimialasta tai organisaation koosta riippumatta. Osallistujalla ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta tai tietoa palvelumuotoilusta.
Ohjelma:
- Johdanto palvelumuotoiluun
- Mitä on palvelumuotoilu?
- Asiakaslähtöinen palveluiden kehittäminen
- Palvelumuotoiluprosessin vaiheet
- Mitä on palvelumuotoilu?
- Asiakasymmärryksen kerääminen
- Asiakasymmärryksen kartuttaminen ja analysointi
- Asiakaspersoonat
- Asiakasymmärryksen kartuttaminen ja analysointi
- Palvelumuotoilun työvälineet
- Ideointi
- Prototyyppien kehittäminen
- Ideointi
- Käyttäjäkokemuksen mallintaminen
- Palvelupolku
- Service blueprint
- Palvelupolku
Asiantuntijoina KTM, lehtori Marika Alhonen ja elämystalouden lehtori, kauppatieteiden tohtorikoulutettava Riina Iloranta Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Jäsenhinta 510 euroa (+ alv), normaalihinta 620 euroa (+ alv)
Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.