Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa (Striimi)
Keskiviikkona 07.12.2022 klo 09.00 - 12.30, Striimi
Koulutuksen tavoitteena on antaa asiakaspalvelussa toimiville palveluasiantuntijoille vinkkejä ja työkaluja vaativien asiakkaiden ja tilanteiden hoitamiseen.
Koulutuksessa tutustutaan erilaisiin valitustyyleihin ja niiden tunnistamiseen, kerrataan kysymystekniikan tarjoamia keinoja keskustelun edistäjänä ja pohditaan, miten solmuun menneet vuorovaikutustilanteet voidaan oikaista ja huolehtia siitä, etteivät ne kehity entistä haastavimmiksi.
Aamupäivän aikana tehdään myös lyhyitä harjoituksia ja annetaan vinkkejä tehtävistä, joiden avulla voi harjoitella myöhemmin itsenäisesti oman ammattiroolin ja palveluasenteen kehittämistä myönteiseksi ja sujuvaksi yksin tai yhdessä työpaikalla tiimin kesken.
Ohjelma:
Kasvata asiakaspalvelutaitojasi vaativissa tilanteissa
- Erilaisten valitustyylin tunnistaminen ja niihin sopiva reagointitapa
- Vinkit solmuun menneisiin tilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn
- Erilaiset kysymystyypit ja suppilointitekniikka keskustelun edistäjänä
- Asiakkaan kokemien positiivisten ja negatiivisten tunteiden selvittäminen
- Ammattimainen ote työhön: vinkit omien vahvuuksien kehittämiseen itsenäisesti ja työpaikalla
Asiantuntijana FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin seudun kauppakamari
Jäsenhinta 420 euroa (+ alv), normaalihinta 560 euroa (+ alv)
Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.