Digitaalisen markkinoinnin strategia (Striimi)

Tiistaina 13.4.2021, klo 08.45 - 15.30, Striimi

Digitaalisen markkinoinnin strategia koostuu pitkällä tähtäimellä brändin kilpailukykyä rakentavan brändimarkkinoinnin ja lyhyen aikavälin taktisemman, toimenpiteisiin tähtäävän markkinoinnin kokonaisuuksista. Liiketoiminnassa digitaaliselle markkinoinnille asetetaan kuitenkin aina kaupallisia tavoitteita, jolloin perimmäinen tarkoitus on myynnin kasvattaminen. Tässä koulutuksessa perehdytään digitaalisen markkinoinnin strategiaan ja digitaalisen markkinoinnin osa-alueisiin.


Ohjelma:

  • digitaalinen markkinointi
  • klikin metsästyksestä brändin rakentamiseen
  • digitaalinen markkinointi perustuu brändin strategiaan
  • digitaalinen läsnäolo brändikohtaamisessa
  • digitaalisen markkinoinnin strategiassa alkuun
  • digitaalisen markkinoinnin osa-alueet

Asiantuntijana Director, Partner & Chairman of the Board, Minna Valtari LM Someco

Jäsenhinta 495 euroa (+ alv), normaalihinta 695 euroa (+ alv)


Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.