Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma
(Striimi)

Keskiviikkona 1.9.2021, klo 9.00 - 12.00, Striimi

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana. Ohjelma tehdään yhteistyössä IAB:n kanssa. IAB:n jäsenet osallistuvat tilaisuuteen jäsenetuhinnalla.

Säästä nyt 100 € kun ilmoittaudut 30.8. mennessä etukoodilla MARKKINOINTI21.

Ohjelma:

Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita:

MARKKINAKATSAUS & TRENDIT - MISTÄ NYT PUHUTAAN?

DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS
  • Kuluttajan ostoprosessi
  • Markkinointimallit
  • Liiketoimintaymmärryksen tärkeys
  • Toimialaymmärrys

DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI
  • Briiffi ja tilaaminen alihankkijalta
  • Media- ja kanavavalinnat
  • Oikeiden KPI-mittareiden valinta
  • GDPR & TCF
  • CRM - Customer Relationship Management

DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKIINOINTIA
  • Kampanjamittaus ja mainonnanhallinta
  • Viewability
  • Brand Safety
  • Dataan perustuvat asiakasprofiilit
  • Attribuutiomallinnus

DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA
  • Hakusanamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta
  • Display-mainonta & ohjelmallinen ostaminen
  • Videomainonta
  • Natiivimainonta
  • Digitaalinen ulkomainonta
  • Digitaalinen audio
  • Sähköpostimainonta
  • Vaikuttajamarkkinointi
  • Hinnoittelu ja mediamatematiikka


Jäsenhinta 850 euroa (+ alv), normaalihinta 1250 euroa (+ alv)


Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.