Digimarkkinoijan ja -myyjän sertifiointiohjelma (Striimi)

Tiistaina 30.08.2022 klo 09.00 - 12.00, Striimi

Digitaalisen markkinoinnin muuttuessa yhä monimutkaisemmaksi vaaditaan alan ammattilaisilta jatkuvaa ammattitaidon ja tietotason ylläpitämistä. IAB Finlandin sertifikaattiohjelman avulla varmistat, että oma ja työyhteisösi digimarkkinoinnin osaaminen pysyy tämän päivän kilpailussa mukana.

Sertifikaatin sisältö
Itseopiskelumateriaali koostuu 16 moduulista ja niiden sisällössä käsitellään seuraavia osa-alueita: Markkinointimallit ja kohderyhmien määrittely, digitaaliset kanavat ja digimarkkina, digitaalinen mediamarkkina ja digiekosysteemi, tilaajan / ostajan rooli digiekosysteemissa. Näiden lisäksi mukana on asiaa muun muassa markkinointilainsäädännöstä ja GDPR:stä.

    Ohjelma:

    • Esittelyaamupäivä - etäosallistuminen (9.00-12.00)
    • Kuuden viikon omatoiminen opiskelujakso, yhteensä noin 30-40 tuntia
    • Verkkokurssi - opiskelumateriaali (Moodle)
    • Harjoituskysymykset
    • 13.9. klo 13-14. (Teams) 1. Välitsekki & vieraspuhuja
    • 27.9. klo 13-14. (Teams) 2. Välitsekki, vieraspuhuja ja koekysymysten julkaisu
    • Koekysymyksiin vastaaminen 2 viikon aikana Moodleen
    • Diplomi kokeen läpäisseille


    Ohjelman käynnistäminen ja aloitus 30.8.2022 klo 9.00-12.00

    -------------------------------------------------------------------------

    Itseopiskeluna seuraavat moduulit:

    1. MARKKINAKATSAUS & TRENDIT - MISTÄ NYT PUHUTAAN?

    2. DIGITAALISET MEDIAT OSANA KULUTTAJAN OSTOPROSESSIA SEKÄ ASIAKASYMMÄRRYKSEN TÄRKEYS

    3. DIGITAALINEN TYÖKALUPAKKI

    4. DATA OSANA TOIMIVAA DIGITAALISTA MARKIINOINTIA

    5. DIGITAALISET MEDIAKANAVAT JA MEDIAMATEMATIIKKA

    ​​​​​​​---------------------------------------------------------------------------------------

    KOETILAISUUS - suoritetaan etänä

    Asiantuntijana IAB Finland

    Jäsenhinta 850 euroa (+ alv), normaalihinta 1250 euroa (+ alv).


    Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.