Asiakassuhteen hoitaminen Teamsilla (Striimi)
Torstaina 21.9.2023 klo 9.00 - 11.00, Striimi
Kun työtä tehdään etänä eikä asiakkaiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, asiakastilanteet voivat välillä olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Tässä koulutuksessa saat antaa vinkkejä Teamsin kautta tapahtuvan etätapaamisen suunnitteluun ja toteutukseen.
Koulutuksen jälkeen tiedät, miten
- valmistaudut ennakkoon asiakkaan kohtaamiseen
- luot hyvän tunnelman, kun otat yhteyttä Teamsilla
- hyödynnät Teamsin ajantasaisia ominaisuuksia parhaalla mahdollisella tavalla
- suunnittelet tapaamisen sisältöä ja huolehdit siitä, että sanomasi jää kuulijan mieleen
- elävöität kohtaamista Teamsilla
- vältät yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta.
Koulutuksessa käydään läpi, miten lähestyä asiakasta etätapaamisessa Teamsissa. Lisäksi annetaan esimerkkejä, miten yhteydenpitoon kannattaa valmistautua, mitä tulee pitää mielessä tilanteen aikana ja millainen jälkivaikutelma asiakkaalle on mahdollista jättää, jotta hän kokee tilanteen hyvin hoidettuna.
Tilaisuudessa on tarkoitus keskustella myös omista kokemuksista – niin hyvistä kuin huonoista – ja jakaa tietoa siitä, miten tehdä hyvä vaikutus toiseen osapuoleen, saavuttaa myönteinen ostopäätös ja paras tulos.
Ohjelma:
Tervetuloa ja esittäytyminen
- Osa 1: Valmistautuminen asiakkaan kohtaamiseen
- Osa 2: Teamsin käyttö, ominaisuudet ja hyödyt sopivissa tilanteissa
- Osa 3: Sisällön esittämisen suunnittelu
- Osa 4: Asiakkaan tunteiden ymmärtäminen kohtaamisessa
Asiantuntijana viestinnän kouluttaja Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy
Jäsenhinta 375 euroa (+ alv), normaalihinta 500 euroa (+ alv)
Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.