Asiakassuhteen hoitaminen sähköisesti ja etätyössä
(Striimi)

Torstaina 15.09.2021, klo 8.45 - 12.30, Striimi

Kun työtä tehdään etänä eikä muiden kanssa olla yhteydessä kasvotusten, tilanteet voivat olla haasteellisia ja edellyttävät monien asioiden samanaikaista onnistumista. Hyvin suunnitellun viestinnän lisäksi on myös osattava valita oikea väline ja tapa, jolla toista lähestyy.

Koulutuksessa opetellaan niin kirjallisen kuin suullisen viestinnän asioita ja puhutaan myös etätyön mukanaan tuomista tilanteista.

Ohjelma

Koulutus antaa vastauksia muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

  • Miten valitsen kuhunkin tilanteeseen sopivan tavan ja välineen?
  • Miten luon hyvän tunnelman, kun otan yhteyttä esimerkiksi Teamsilla tai Zoomilla?
  • Voinko korjata harmin, kun etäyhteydet pätkivät?
  • Miten kirjoitan hyvän ja sujuvan sähköpostin?
  • Miten aloitan keskustelun, kun otan yhteyttä asiakkaaseen?
  • Miten vältän yleisimmät sudenkuopat, jotka vievät kirkkaimman hohdon tilanteesta tai viestistä?

Asiantuntijana KauppakamariTiedon päätoimittaja Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy

Jäsenhinta 390 euroa (+ alv), normaalihinta 490 euroa (+ alv)

Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.