Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu (Striimi)

Keskiviikkona 21.4.2021, klo 08.45 - 12.00, Striimi

Ei ole yritysjohtajaa, jonka mielestä asiakkaat eivät ole tärkeitä. Todellisuudessa asiakasajattelu ei kuitenkaan saa sitä asemaa, josta ääneen on puhuttu. Asiakkaiden suositteluhalukkuutta on toki mittailtu ja asiakkaita tunnistettu. Siihen projekti sitten jääkin. Mutta asiakaskokemus ei ole projekti vaan keino rakentaa pysyvää kilpailuetua.

Erinomaisen asiakaskokemuksen luominen vaatii asiakkaiden kuuntelemista ja nopeaa reagointia.

Kouluttajana toimii Futurelab Finlandin perustaja ja toimitusjohtaja Kari Korkiakoski. Kari on Suomen johtava asiakaskeskeisen yritystoiminnan rakentaja ja asiakaskokemuksen asiantuntija.


Ohjelma:

  • Miksi asiakaskokemus on tällä hetkellä oleellinen kilpailuedun rakentamisen keino?
  • Asiakaskokemuksen perusteet
  • Asiakaskokemus koronan jälkeisessä maailmassa
  • Asiakaskokemuksen mittaaminen
  • Asiakaskokemuksen ja henkilöstökokemuksen suhde.

Asiantuntijana toimitusjohtaja Kari Korkiakoski Futurelab Finland

Jäsenhinta 395 euroa (+ alv), normaalihinta 495 euroa (+ alv)

Koulutukseen ilmoittaudutaan Kauppakamarikaupan kautta.