Instagram-markkinointi yrityksille ja organisaatioille (etäkoulutus)

Ajankohta: Torstai 25.03.2021, klo 9:00 - 15:30
Paikka: Etänä
Osoite: -

Vuonna 2021 markkinointiviestintä kehittyy yhä keskustelevampaan ja osallistavampaan suuntaan. Sosiaalisen median jätti Facebook palkitsee vuorovaikutteisimmat sisällöt, eikä Facebookin omistama Instagramkaan säästy yhteisöllisen sisällön vaatimukselta. Ajassa kiinni olevat yritykset ja organisaatiot pyrkivät nyt rakentamaan faniyhteisöjä, herättämään keskustelua ja innostamaan ja inspiroimaan seuraajiaan. Yhä useampi yritys panostaa visuaaliseen sisältöön – sekä tiedon että tunteiden tehokkaana välittäjänä.
 
Tässä koulutuksessa perehdymme vaikuttavan yritysviestinnän kulmakiviin Instagramissa ja käymme läpi kanavan tuoreimmat uudistukset sekä eri sisältömahdollisuudet – profiili/uutisvirta, Stories, Reels ja IGTV. Pohdimme sekä vuorovaikutteisuuden kehittämistä että organisaation brändi-ilmeen soveltamista kanavassa. Tässä koulutuksessa opit tekemään myös Instagram-mainontaa, tutkimaan Instagram-tilisi analytiikkaa ja kehittämään sisältöä datan perusteella.Tutustumme myös visuaalisen sisältöstrategian käsitteeseen ja etsimme kuvallisia keinoja tavoitteellisemman sisällön tuotantoon. Koulutuksessa käydään myös läpi tiedon visualisoinnin keinoja ja nähdään esimerkkejä onnistuneista toteutuksista.
 
Tervetuloa viemään organisaationne Instagram-läsnäolo seuraavalle tasolle!
 
Ohjelma:

klo 8.50 linjoille saapuminen ja laitteiden testaus
klo 9.00 koulutus alkaa

  • Instagram markkinoinnin ja viestinnän kanavana sekä tuleva kehitys
  • Instagramin anatomia ja yritysprofiilin hyödyt
  • Mediatilan ostaminen Instagramissa – mainonnan mahdollisuudet Facebookin työkaluja hyödyntäen
  • Instagram Direct ja asiakaspalautteiden käsittely
  • Toimivan sisällön suunnittelu ja toteutus
  • Tavoitteellinen visuaalinen viestintä ja edukseen erottuva sisältötyö
  • Tiedon visualisointi
  • Videot Instagramissa ja kevyen videotuotannon vinkit
  • Instagramin analytiikka, tulosten seuranta ja tekemisestä oppiminen

Klo 15.30 Koulutus päättyy

 

Asiantuntijana Lotta Kinnunen, Creative Consultant, LM Someco
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.

Jäsenhinta 395 euroa (+ alv), normaalihinta 790 euroa (+ alv). Hinta sisältää koulutuksen ja sähköisen materiaalin. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeisistä peruutuksista veloitamme hinnasta 50 %. Kaksi päivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen peruutetuista sekä peruuttamatta jätetyistä ilmoittautumisista laskutamme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.

Ilmoittaudu viimeistään 7 päivää ennen tilaisuutta alla olevalla lomakkeella tai puh. 03-230 0555.



x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!