Asiakaslähtöisen digitaalisen palvelumuotoilun työkalupakki

Ajankohta: Tiistai 12.11.2019, klo 9:00 - 16:00
Paikka: Technopolis Yliopistonrinne
Osoite: Kalevantie 2, 33100 Tampere

Asiakaslähtöinen kehittäminen on yrityksille elinehto. Jo 90% yrityksistä kilpailee pääosin asiakaskokemuksella. Se miten yritys palvelee asiakkaitaan, on noussut yhtä merkittävään rooliin kuin itse yrityksen tuotteet ja palvelut.

”Ota asiakaslähtöisen palvelumuotoilun työkalupakki käyttöön ja lunasta liiketoiminnan tavoitteet asiakkaan äänellä.”

Valmennuksessa opit kehittämään digitaalisia palveluita asiakaslähtöisesti. Käytännönläheiset menetelmät ja työkalut auttavat sinua ymmärtämään asiakkaitanne ja tarjoavat innostavan tavan kehittää digitaalisia palveluita ketterästi asiakasymmärryksen kautta. Työkaluja sovelletaan valmennuksessa edustamasi organisaation digitaalisten palveluiden kehittämiseen. Näin pääset soveltamaan oppimaasi heti käytännössä! Valmennuksen aikana tuotat myös suunnitelman edustamasi organisaation palvelukehityksen käytäntöjen uudistamisesta.

Asiakaslähtöisen palvelumuotoilun työkalupakki –valmennus on käytännönläheistä koulutusta, joka koostuu mm. teoriasta, menetelmistä, työkaluista, case -esimerkeistä, yksilö- ja ryhmätöistä, verkostoitumisesta ja reflektoinnista. Ohjaamme sinua valmennuksen aikana huomioiden edustamasi organisaation palvelukehityksen tilan.

Miksi osallistua?

  1. Opit kehittämään digitaalisia palveluita asiakaslähtöisesti konkreettisin menetelmin ja työkaluin.
  2. Opit luomaan hyvää asiakaskokemusta ja kilpailuetua yrityksellenne.
  3. Opit parantamaan organisaatiosi digitaalisen palvelukehittämisen investointien kannattavuutta.
  4. Tuotat suunnitelman edustamasi organisaation digitaalisten palvelukehityksen käytäntöjen uudistamisesta.
  5. Saat näkemyksiä ja ideoita digitaalisesta palvelukehittämisestä muiden osallistujien organisaatioista.

Ohjelma:

Klo 8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvit
Klo 9.00 Koulutuksen avaus

  • Hyvän asiakaskokemuksen liiketaloudellinen arvo
  • Käsitteet haltuun: design thinking, palvelumuotoilu jne.
  • Käyttäjäpersoonat digitaalisen palvelukehityksen työkaluna
  • Asiakaspolut digitaalisen palvelukehityksen työkaluna
  • Asiakaspolun rakentaminen
  • Kehityskartta digitaalisen palvelukehityksen työkaluna
  • Menetelmät asiakkaan äänen kuulemiseksi
  • Ideointi digitaalisen palvelukehityksen työkaluna
  • Ongelmanratkaisu ideoinnilla
  • Nopeat prototyypit palvelukehityksen työkaluna
  • Prototyypin rakentaminen

 Klo 16.00 Koulutus päättyy

Tarjoilut: klo 8.30 alkaen aamukahvit, klo 12.00 lounas, klo 14.00 iltapäiväkahvit

Asiantuntijana Sylvia Väänänen, Director Strategy & Insight, Tulos Helsinki Oy
 
Jäsenhinta 360 euroa (+ alv), normaalihinta 720 euroa (+ alv). Hinta sisältää koulutuksen, materiaalin ja ohjelmassa mainitun tarjoilun. Osallistumismaksu laskutetaan jälkikäteen. Viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeisistä peruutuksista veloitamme hinnasta 50 %.

Ilmoittaudu viimeistään 7 päivää ennen tilaisuutta alla olevalla lomakkeella tai puh. 03-230 0555.



x {{ error }}

Täytä alla oleva lomake ja paina lähetä-nappia:

Kiitos, lomake on otettu onnistuneesti vastaan!